Ön itt van: Blog Kismedencei gyulladás kezelése – Proxelan végbélkúp

Kismedencei gyulladás kezelése – Proxelan végbélkúp

A kismedencei fájdalom különböző formában és mértékben jelentkezhet. Az egyik legrosszabb helyzet, hogy ha jelentősebb akadályoztatottsag miatt nem fordulhatunk orvoshoz. Milyen lehetőség áll rendelkezésre?

Rendkívül fontos hangsúlyozni, hogy a legfontosabb minden tünet kapcsán a kiváló ok felderítése. Azonban olyan esetekben, mint például a koronavírus járvány, igen korlátozottak a lehetőségek. Egy húgyúti, kismedencei gyulladás tüneteinél elsődleges a bő folyadékfogyasztas. A medveszőlő kivonat fogyasztása (pl Urzinol 3x2 egy hétig) jó kiegészítést nyújt. A kismedencei tünetek enyhítésére további nagy segítséget nyújt a Proxelan végbélkúp.

A Proxelan a végbél anatómia elhelyezkedése miatt közvetlenül szívódik fel a prosztatába. A dülmirigyen keresztül futó húgycső miatt mind a húgyutak , mind az ondóutak gyulladásaiban lehet érintett ez a szerv. Ezért igen szerencsés alkalmazás alkalmazási mód a Proxelan végbélkúp.

A Proxelanban az alábbi összetevők találhatók meg: tökmagolaj-kivonat (Cucurbita pepo),  tömjénfaolaj-kivonat (Boswellia serrata),  szalmagyopárolaj-kivonat (Helichrysium Angustifolium ),  ázsiai gázló olaj kivonat (Centella asiatica),  teafaolaj kivonat (Melaleuca),  E-vitamin acetát,  hialuronsav, melyek eredményesek többek között a gyulladás- és ödémacsökkentésben, a simaizomzat ellazításában, illetve antimikróbás hatást is mutatnak.

Természetesen mindenképpen az elsődleges az orvossal történő konzultáció. Azonban ha ez nem lehetséges, illetve ha a gyulladást csökkentő kezelésű két támogatni szeretnék, a Proxelan egy hatékony és biztonságos lehetőséget nyújt.